Του Ηλία Προύφα
Τελετή αποχαιρετισμού στελεχών που ολοκληρώνουν τη θητεία τους στο NRDC-GR πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Θεσσαλονίκης.
Η τελετή διοργανώθηκε προς τιμήν των αποχωρούντων αξιωματικών και υπαξιωματικών από την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία, οι οποίοι υπηρέτησαν στο Στρατηγείο και συνέβαλαν στην εύρυθμη λειτουργία και στην επιτυχή εκτέλεση της αποστολής του.
Ο Διοικητής του NRDC-GR, Αντιστράτηγος Γρηγόριος Μπουντλιάκης, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τα στελέχη για τον επαγγελματισμό, την αφοσίωση και την ουσιαστική προσφορά τους κατά τη διάρκεια της θητείας τους στο Στρατηγείο.
Παράλληλα, ευχήθηκε στους ίδιους και στις οικογένειές τους υγεία, καλή τύχη και κάθε επιτυχία στα επόμενα υπηρεσιακά τους καθήκοντα.
Η τελετή αποτέλεσε ακόμη μία ένδειξη της στενής συνεργασίας και του υψηλού επιπέδου διαλειτουργικότητας που χαρακτηρίζει το NRDC-GR, στο πλαίσιο της αποστολής του στο ΝΑΤΟ.





