Σήμερα πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – παραλαβής της Διοίκησης στο Σύνταγμα ΚΕΝ Μεσολογγίου (2/39 Σ), παρουσία εκπροσώπων φορέων της Αιτωλοακαρνανίας.
Στην παραλαβή παράδοση ευλόγησε ο Μητροπολίτης κ Δαμασκηνός.Την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας Θανάσης Μαυρομμάτης, ενώ παρευρέθηκαν επίσης ο Δήμαρχος Θέρμου Σπύρος Κωνσταντάρας, ο Αντιδήμαρχος Ι.Π. Μεσολογγίου Χρήστος Τέγας και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μεσολογγίου Κωνσταντίνος Πασσιόπουλος.
Κατά τη διάρκεια της τελετής, ο Συνταγματάρχης Πεζικού Παντελεήμων Μπερτσιάς παρέδωσε τη Διοίκηση του Στρατοπέδου στον Συνταγματάρχη Πεζικού Δημήτριο Πλούμη.
